Voor onze klant in Lier zijn wij op zoek naar een aankoop- en boekhoudkundig administratief bediende. Onze klant is een toonaangevende groot- en kleinhandel in afwerkingsmaterialen.
Tot uw takenpakket zal behoren:
Je werkt ondersteunend aan onze aankoop- en boekhoudafdeling en zorgt voor een gestructureerde en vlotte afhandeling van alle administratie. Concreet ziet jouw takenpakket er als volgt uit:
· Artikelcreatie
· Prijswijzigingen berekenen
· Stockopvolging
· Pickingcontrole
· Statistieklijsten voorbereiden
· Creditdossiers opvolgen
· Aanmaningen
· Duplicaat facturen aanleveren
·
Factuurcontrole
Je beschikt bij voorkeur over een bachelordiploma of vergelijkbare ervaring binnen een allround administratieve functie.
Je kan vlot werken met MS Office waar voornamelijk de kennis van Excel belangrijk is.
Als administratieve duizendpoot kan je efficiënt, georganiseerd en zelfstandig werken.
Je houdt er van om dingen van a tot z af te werken.
Je bent administratief sterk zowel op papier als op de pc.
Je hebt geen bezwaar tegen repetitief werk.
Een perfecte kennis van het Nederlands is onmisbaar, kennis van het Frans is een pluspunt.
Je communiceert duidelijk en vlot met klanten, leveranciers en collega’s.
Je bent een teamplayer en houdt er van om in een kleine, familiale organisatie te werken.
Een marktconform loon, aangevuld met maaltijdcheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering.
We bieden jou een persoonlijk opleidingstraject om door te groeien tot specialist. Er zijn heel wat doorgroeimogelijkheden in functie van jouw competenties en ambities.
Flextra Interim Mortsel
mortsel@flextra.be